Τρίτη 19 Φεβρουαρίου 2008

Λογοτεχνικός διαγωνισμός από Ροδιά- Ωδή Στην Απελπισμένη Νοικοκυρα






Η φίλη μου η Ροδιά αποφάσισε να διεξάγει ένα λογοτεχνικό διαγωνισμό .
Εγώ αποφάσισα να συμμετέχω σε αυτόν το διαγωνισμό με το ποίημα " Ωδή Στην Απελπισμένη Νοικοκυρά" προκειμένου να αναγνωριστεί για άλλη μια φορά το απύθμενο ταλέντο μου.



Ωδή Στην Απελπισμένη Νοικοκυρά

Είμαι πολύ μόνη
κι έξω ρίχνει χιόνι
μαλάκα το ποδήλατο
τι κάνει στο μπαλκόνι?

Το κρύο σ έχει θερίσει
και δεν σου 'ρχεται στύση
Κι έτσι που όλα παγώσανε
λέω αντίο στο γαμήσι.

30 χρόνια τώρα
η ίδια μαλακία
βαρέθηκα να ζω
στη γαμωπολυκατοικία

Κι έτσι που κάνει κρύο
κι είναι καιρός για δύο
με πιάνουνε τα μπουρίνια μου
σαν σαβουριάζεις στο ψυγείο

Γαμώ την ατυχία μου
πάλι δεν έχω ρεύμα
σε είδα στα σκοτάδια
και μου πάγωσες το αίμα

Μη μ' έσκιαξε η μάπα σου
ή μήπως η φωνή σου?
Όχι εν τέλει ήτανε
το μαύρο το.... σκυλί σου.

Αχ δεν αντέχω άλλο
μέσα σ'αυτό το σπίτι
μ'ένα μαλάκα σύζυγο
μα και χωρίς γαμήσι.




8 σχόλια:

Rodia είπε...

Αντιπροσωπευτικοτατον!!!:-))
..της γκαντεμιας που μας δερνει..
(φρικη οι πολυκατοικιες, σε νιωθω)

Ανεβαινει 1η Μαρτη.

Spitogata είπε...

Απίθανο!
Η ποιητική σας φλέβα σε μεγάλα φόρτε.

Άκουσα πως θα κυκλοφορήσει και σε τραγούδι, από την Έφη Θώδη!

fieryfairy είπε...

XAXAXA! Teleio, me aresei polu!

Ανώνυμος είπε...

Έχεις βάλει πλόρη για το nobel.
Είσαι πολύ μπρωστά αγόρι μου.

Ανώνυμος είπε...

καλα έχεις βάλει πλόρη για το Nobel.

If...ιγένεια είπε...

Καλό πάσχα και καλή ανάσταση με υγεία και αγάπη:)

γιώργος είπε...

Καλημέρα…
Χρόνια Πολλά και Καλά…
Σου εύχομαι τα καλύτερα στη ζωή σου…
Και του Χρόνου…

Ανώνυμος είπε...

click here Apart from all the above stated herbal massage practices, it has also been discovered that finely ground herbs like corn starch can also be a part of massage therapy. Do make the necessary dietary changes and refrain from indulging in any activity that may put strain on the affected hand.
http://hyderabad.locanto.in/ID_163682523/Male-to-Female-Body-Massage-in-Hyderabad.html