Κυριακή 10 Ιουνίου 2007

Η παράνοια της εξεταστικής περιόδου...

Βρισκόμαστε λίγες μέρες πριν την έναρξη της εξεταστικής περιόδου(Για να ακριβολογήσω η εξεταστική περίοδος αρχίζει στις 13/6). Τις προηγούμενες ημέρες έλιωσα καθώς έπρεπε να παραδώσω 3 απαλλακτικές εργασίες. Τα μαθήματα που θα δώσω θα είναι στις εξής ημερομηνίες: 13,14,21/6 και 5/7. Οι σημειώσεις για το μάθημα(δεν υπάρχει βιβλίο) που εξετάζεται στις 15/6 δεν θα είναι διαθέσιμες για το κοινό πριν απο την σημερινή μέρα 10/6(δηλαδή κάποιος έχει μόλις 5 μέρες για να διαβάσει το μάθημα και χωρίς να υπολογίζουμε ότι μπορεί να δίνει άλλο μάθημα πριν από αυτό).Επίσης αν (πρώτα ο Θεός) έχω περάσει στις γραπτές εξετάσεις των Γαλλικών για το Sorbonne 1, στις 21 του μήνα θα δώσω προφορικές εξετάσεις(ναι, καλά διαπιστώσατε, η ημερομηνία εξέτασης των προφορικών συμπίπτει με την εξέταση μαθήματος για την σχολή μου και ελπίζω να βρεθεί μια λύση σε συνεργασία με τον καθηγητή)και μάλιστα όχι στην Τρίπολη που σπουδάζω αλλά στην Κόρινθο(πατέρα θα πρέπει να μου τα σκάσεις για το ξενοδοχείο πάλι...). Το θέμα είναι ότι τα αποτελέσματα των γραπτών εξετάσεων για το Sorbonne 1 που γίνονται 1,5 μήνα περίπου πριν από τις προφορικές εξετάσεις) ανακοινώνονται μόλις 1 εβδομάδα πριν από την διεξαγωγή των προφορικών εξετάσεων. Με απλά λόγια αυτό σημαίνει ότι εγώ έχω μπορεί να έχω κοπεί στα γραπτά αλλά μέχρι να βγουν τα αποτελέσματα θα πρέπει να προετοιμάζομαι για τα προφορικά). Και συν τις άλλοις έχουμε και το ενδεχόμενο απεργίας των καθηγητών ή κατάληψης ή γενικότερου κλείσιμου της σχολής με πιθανό αποτέλεσμα την απώλεια της εξεταστικής.Κάποιος φιλόδοξος καταληψίας θα πει οτι δεν πρόκειται να χαθεί αλλά θα μεταφερθεί αργότερα ή κάτι τέτοιο. Σωστά, όπως μεταφέρθηκε και η χειμερινή εξεταστική μαζί με του Σεπτέμβρη με αποτέλεσμα να έχουμε εξεταστική περίοδο από 22 Αυγούστου μέχρι 3 Οκτώβρη. Ίσως να χρειαστεί να καταργήσουμε και τις διακοπές των Χριστουγέννων για να κάνουμε εξεταστική μέχρι τότε. Εγώ βασικά απορώ για ποιο λόγο πλήρωναν οι γονείς αυτόν τον χρόνο παραμονής μου στην Τρίπολη... Και μέσα σ όλα τ' άλλα έχεις και την κοπέλα να σου γκρινιάζει ότι δεν σε βλέπει αρκετά (το κερασάκι στην τούρτα).

Για την Ιστορία είμαι φοιτητής στην Τρίπολη στο ένδοξο Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου που στα 4 χρόνια λειτουργίας του έχουν γίνει 5 (αν δεν κάνω λάθος ) καταλήψεις και μάλλον οδεύουμε προς μία 6 παύση της κανονικής λειτουργίας της σχολής.

---
Αφιερωμένο στην κοπέλα μου που η γκρίνια της έχει γίνει άποψη ζωής :-)

2 σχόλια:

VARONOS είπε...

ela mwre k esu ferneis thn katastrofh!!!!!!!!

gia 8umise mou pws eixame ekeino to endiaferon ksenodoxeio sthn korin8o???????

ninemos είπε...

Δεν το θυμάμαι τώρα ρε gmt. Θα ρωτήσω και θα στο ποστάρω σύντομα