Πέμπτη 30 Αυγούστου 2007

Οι φωτιές μας έκαψαν, τα δάκρυα μας θα μας πνίξουν



Έπειτα από αυτή τη μεγάλη καταστροφή όλοι αναρωτιούνται ποια θα είναι η συνέχεια. Πολλοί ανησυχούν ότι οι πρώτες βροχές θα κάνουν την Πελοπόνησσο μία τεράστια πισίνα... Φοβάμαι ότι η χώρα δεν θα πνιγεί από τις όποιες βροχές θα έρθουν αλλά από τα ίδια της τα δάκρυα. Με λίγα λόγια... Πολύ από αυτούς τους ανθρώπους που καταστράφηκαν οικονομικά έχουν καταστραφεί και ψυχολογικά. Πολλοί λόγω και τις προχωρημένης ηλικίας τους δείχνουν να έχουν παραιτηθεί από τη ζωή. Μέρες τώρα βλέπω στα κανάλια τα μέτρα που εξαγγέλει ο κύριος Ρουσσόπουλος. Δεν λέω, καλοδεχούμενα είναι και ελπίζω να εφαρμοστούν στο έπακρον. Αλλά τόσες ημέρες δεν βλέπω κανένα μέτρο για την ψυχολογική υποστήριξη αυτών των ατόμων. Στην Γερμανία σε κάθε καταστροφή που γίνεται υπάρχουν επιτελεία από ψυχολόγους που σπεύδουν στον τόπο του συμβάντος προς υποστήριξη όχι μόνο των πληγέντων αλλά και των σωστικών συνεργείων(γιατί πολλοί νομίζουν ότι οι πυροσβέστες είναι ρομπότ αλλά όταν αντικρύζεις 10 πτώματα την ημέρα λυγίζεις απ'ότι κι αν είσαι φτιαγμένος...).

Επομένως εκτός από την οικονομική βοήθεια το μεγάλο στοίχημα είναι πως θα αποκτήσουν ξανά αυτοί οι άνθρωποι όρεξη για τη ζωή τους και πώς θα γίνουν ξανά ενεργά και παραγωγικά (όχι μόνο με την υλιστική ερμηνεία της λέξης) μέλη για την κοινωνία.

Τρίτη 28 Αυγούστου 2007

Ξεκαθαρίζοντας την θέση μου... (κομματικοί ανεγκέφαλοι μην το διαβάσετε)

Θα πω την άποψη μου για το θέμα των πυρκαγιών. Δεν θα μακρηγορήσω.

Πιστεύω τα εξής:

1. Οι πυρκαγιές δεν αποτελούν ασύμμετρη απειλη: Αφού σύμφωνα με τον ορισμό Εθνικού Ινστιτούτου Δημόσιας Πολιτικής των Η.Π.Α (αυτοί χρησιμοποίησαν πρώτοι τον όρο) που έχω αναφέρει σε άλλο post, ασύμμετρη απειλή είναι αυτή κατά της οποίας δεν υπάρχει αποτελεσματικό μέτρο άμυνας (βλέπε αεροπειρατεία δίδυμων πύργων, επιστολές άνθρακα κλπ). Κατά των πυρκαγιών υπάρχει άμυνα αρκεί να ενεργοποιηθεί έγκαιρα. Τώρα αν τα αντίμετρα που είχαμε δεν ήταν επαρκή και δεν ενεργοποιήθηκαν έγκαιρα αυτό ήταν άλλο θέμα.

2. Πιστεύω ότι υπήρχε οργανωμένο σχέδιο. Γιατί 170 μέτωπα φωτιάς που ανάβουν με διαφορά ~20 ωρών (8,5 πυρκαγιές ανά ώρα) δεν μπορεί να είναι τυχαίο.. Όπως επίσης δεν μπορεί να είναι τυχαίο ότι μέτωπα που έσβηναν, άναβαν την επόμενη μέρα ξανά και ξανά (βλέπε Ηλεία, Μαίναλο).

3. Η ανετοιμότητα-ανύπαρκτη πρόληψη βγήκαν στη φόρα: ο επί χρόνια διαβρωμένος κρατικός μηχανισμός δεν λειτούργησε. Και πως να λειτουργήσει? Όταν όλοι γαμιούνται επί δεκαετίες να βάλουν τα παιδιά τους (που πολλές φορές είναι ανίκανα) στο δημόσιο και μάλιστα σε άσχετες με το αντικείμενο τους θέσεις πως να λειτουργήσει ο κρατικός μηχανισμός? Πως να λειτουργήσει όταν στη θέση του αγρονόμου έχω απόφοιτο της Παντείου, όταν στη θέση του λιμενικού έχω απόφοιτο της Γεωπονικής, όταν στη θέση του υπάλληλου τραπέζης έχω απόφοιτο φυσικό(όλα τα παραπάνω είναι υπαρκτά παραδείγματα που γνωρίζω)? Αλλά παρ'όλα αυτά δεν θα μπω στο τριπάκι να δικαιολογήσω την Ν.Δ και να πω ότι επί 20 χρόνια ήταν κυβέρνηση το Πασοκ κλπ κλπ. Όχι επειδή δεν θα έχω δίκαιο αλλά επειδή πρέπει σαν Έλληνες να αλλάξουμε αυτή τη βλακώδη νοοτροπία και να βγούμε από αυτό το τριπάκι. Δηλαδή, εγώ στις προηγούμενες εκλογές ψήφισα ΝΔ. Βγήκαν κυβέρνηση. Ε αυτοί είναι υπεύθυνοι πλέον. Πως να το κάνουμε δηλαδή ρε γαμώτο?

4. Όποιο επιχείρημα και να μου φέρετε δεν πιστεύω ότι αν ήταν κάποιος άλλος κυβέρνηση τη δεδομένη στιγμή η κατάσταση θα ήταν δραματικά καλύτερη.

Μπορείτε να σχολιάσετε θετικά ή αρνητικά την άποψη μου (δεν παίζουν παρεξηγήσεις).
Αλλά θεωρώ καλύτερο να εκφράσετε την δική σας.
Απλά όπως σας έχω πει και σε άλλο post μου αρέσει να σας παίζω με ανοιχτά τα χαρτιά μου. Θεώρησα ότι από τη στιγμή που ασχολούμαι με το θέμα των πυρκαγιών έπρεπε να δηλώσω ξεκάθαρα την θέση μου. -

Ανάβεις φωτιές...










Όλους τους ανάστατωνεις καιαιαιαιαιαιαι....
















ανάβεις φωτιές ανάβεις













κι όλα τα καις



















κι απ' όπου περάσεις κάνεις καταστροφές










Υ.Γ: Κι εγώ ξενέρωσα όταν είδα πώς άρχισε και πως τελείωσε το post αλλά αυτά έχει η τέχνη...

Δευτέρα 27 Αυγούστου 2007

Ασύμμετρες απειλές



Έτσι για να γελάσουμε και λίγο...


















Παρακάτω σας μεταφράζω τον ορισμό της ασύμμετρης απειλής όπως αυτός δώθηκε από το Εθνικό Ινστιτούτο Δημόσιας Πολιτικής των Η.Π.Α (έτσι για να ξέρουμε τί σημαίνει και να για να μην καλύπτουν την προεκλογική ανοργανωσιά με βαρύγδουπους όρους) Να σημειώσω ότι ο ορισμός στα αγγλικά αναπαράγεται από το blog taparapona sas sto Mixer της φίλης μου της Ροδιάς.

Ο ορισμός έχει ως εξής:

" Υπάρχουν πολύ ορισμοί για το τί συνιστά μια ασύμμετρη απειλή,κανένας από τους οποίους δεν επηρεάζει τον αμυντικό σχεδιασμό και τις πολιτικές αποφάσεις.Γενικά,ο όρος χρησιμοποιείται για να περιγράψει μορφές επιθέσεων ενάντια στις οποίες οι Η.Π.Α δεν έχουν καμία άμυνα,και απεικονίζει τακτικές τις οποίες η Ουάσινγκτον δεν θα ακολουθήσει(είτε επειδή περιορίζονται από ηθικούς φραγμούς,είτε από τους νόμους). Οι συγγραφείς αυτής της αναφοράς βρίσκουν ότι η ιδέα φέρει βαρύ φορτίο αφού χρησιμοποιείται για να εξηγήσει:διαφορετικές και προκλητικές απειλές,την θέση των Η.Π.Α στον κόσμο και τις προκλήσεις ασφαλείας που αντιμετωπίζουν,τους νομικούς και πολιτικούς περιορισμούς που οι ίδιες οι Η.Π.Α εχούν επιβάλλει στον εαυτό τους, την ευπάθεια σε νέες και παλιές απειλές΄,καινούριες προσεγγίσεις σχεδιασμένες για να αντισταθμίσουν τις δυνάμεις των Η.Π.Α... "

Τα συμπεράσματα δικά σας...

Κυριακή 26 Αυγούστου 2007

Ελλάδα-ώρα μηδέν




Φίλοι μου και φίλες μου,

Δεν θα σταθώ στην ανετοιμότητα, την οργανωσιά, τα καθυστερημένα αντανακλαστικά του κρατικού μηχανισμού.Ούτε θα σταθώ στις φωτιές που φυτρώνουν σαν μανιτάρια και μάλιστα ξαναφυτρώνουν και ξαναφυτρώνουν και ξαναφυτρώνουν στα ίδια σημεία. Θα σας καλέσω να σκεφτείτε λίγο πιο μακριά και να σκεφτείτε σαν να απέχετε από το όλο σκηνικό... Απ'ότι φαίνεται κάποιοι δεν θέλουν να φάνε απλά κάποια οικόπεδα αλλά να εξοντώσουν τις κρατικές αντοχές, να αχρηστεύσουν τους κρατικούς μηχανισμούς, να εξοντώσουν τους Έλληνες πολίτες και με λίγα λόγια να δημιουργήσουν ένα κράτος χωρίς μέση αρχή και τέλος. Πιστεύω ότι αυτός είναι ο σκοπός: Να δημιουργηθεί χάος. Αλλά σαφώς κανείς δεν κερδίζει κάτι από το χάος. Πάντα μέσα από το χάος αναδύεται κάτι καινούριο. Γι'αυτό φοβάμαι φίλοι μου ότι τα χειρότερα ακόμα δεν έχουν έρθει... Μακάρι να βγω ψεύτης...

Σάββατο 25 Αυγούστου 2007

Ωδή στους εθελοντές

Αυτές τις κρίσιμες στιγμές που ολόκληρη η Ελλάδα καίγεται θα ήθελα να αφιερώσω το ακόλουθο ποίημα στους αδελφούς μου εθελοντές από τον Ερυθρό Σταυρό αλλά και σε όλους τους εθελοντές.


Θα σου δείξω έναν εθελοντή-Foley

Δείξε μου έναν άνθρωπο που εκπαιδεύεται ατελείωτες ώρες χωρίς πληρωμή,
Και εγώ θα σου δείξω έναν εθελοντή.

Δείξε μου έναν άνθρωπο που μία κραυγή αγωνίας προκαλεί την άμεση βοήθειά του,
Και εγώ θα σου δείξω έναν εθελοντή.

Δείξε μου έναν άνθρωπο που συντρίβεται όταν χάνονται ή καταστρέφονται ζωές,
Και εγώ θα σου δείξω έναν εθελοντή.

Δείξε μου έναν άνθρωπο που καλωσορίζεται σαν άνθρωπος της διπλανής πόρτας,
Και εγώ θα σου δείξω έναν εθελοντή.

Δείξε μου έναν άνθρωπο που περισσότερο χλευάζεται παρά επαινείται,
Και εγώ θα σου δείξω έναν εθελοντή.

Δείξε μου έναν άνθρωπο που το χερούλι του γκαράζ του είναι προς τα έξω,
Και εγώ θα σου δείξω έναν εθελοντή.

Δείξε μου έναν άνθρωπο που θυσιάζει την σπιτική ζωή, την τηλεόραση... ακόμα και τις προσωπικές στιγμές του,
Και εγώ θα σου δείξω έναν εθελοντή.

Δείξε μου έναν άνθρωπο που του ζητείται να δώσει κάτι παραπάνω από αφοσίωση,
Και εγώ θα σου δείξω έναν εθελοντή.

Δείξε μου έναν άνθρωπο που του ζητείται να δώσει περισσότερα... και περισσότερα ...και περισσότερα,
Και εγώ θα σου δείξω έναν εθελοντή.








Γιατί τόση καταστροφή?



Λοιπόν έχω να πω τα εξής και θέλω την βοήθεια όλων των bloggers... Αυτό που συμπεραίνω με αυτά που βλέπω τις τελευταίες 2 μέρες είναι ότι οι καταστροφές είναι βιβλικές. Άποψη μου είναι ότι δεν πρόκειται για έργο οικοπεδοφάγων. Μία τέτοιας κλίμακας επιχείρηση εμπρησμού δεν μπορεί να είναι έργο οικοπεδοφάγων. Πιστεύω ότι η Ελλάδα δέχεται επίθεση... Αλλά δεν ξέρω από ποιον... Πραγματικά θέλω να ακούσω τη άποψη σας...

Παρασκευή 24 Αυγούστου 2007

Δεν φοράω κράνος? Γιατί να πληρώσω πρόστιμο?



Μπορεί αυτά που θα πω να σας φανούν λίγο περίεργα αλλά αν το σκεφτείτε ψύχραιμα πιστεύω πως θα διαπιστώσετε το λογικό της άποψης μου...

Θέλω να κάνω μία σύγκριση και να διαπίστωσω την σκοπιμότητα των προστίμων που επιβάλλονται σε αυτοκινητιστές και σε οδηγούς μηχανών για την παράβαση του ΚΟΚ που ανφέρεται στη ζώνη ασφαλείας και στο κράνος αντίστοιχα.

Όταν κάποιος δεν φοράει ζώνη ασφαλείας στο αυτοκίνητο είτε κάθεται στις μπροστινές είτε στις πίσω θέσεις, κατά την ταπεινή μου άποψη πρέπει να του επιβάλλεται πρόστιμο αφού γίνεται επικίνδυνος για τους συμπολίτες του. Και γιατί αυτό? Σε περίπτωση που συγκρουστεί ένα αυτοκίνητο που μεταφέρει 4 άτομα με κάποιο εμπόδιο (είτε αυτό είναι άλλο αυτοκίνητο είτε είναι στατικό εμπόδιο) οι μπροστινοί που δεν φορούν ζώνη υπάρχει το ενδεχόμενο να εκσφενδονιστούν από το παρμπριζ (σε ένα ή περισσότερα κομμάτια) και να τραυματίσουν κάποιον συμπολίτη τους ενώ σε περίπτωση που οι μπροστινοί φορούν ζώνη ενώ οι πίσω όχι αυτό που θα γίνει θα είναι να γίνουν σάντουϊτς οι μπροστινοί επιβαίνοντες ανάμεσα στους πίσω και στο παρμπρίζ. Με λίγα λόγια στους οδηγούς αυτοκινήτων και στους επιβαίνοντες σε αυτά πιστεύω ότι πρέπει να επιβάλλεται πρόστιμο σε περίπτωση που δεν φορούν ζώνη ασφαλείας αφού με αυτό τον τρόπο γίνονται ένας κινούμενος κίνδυνος για τους συμπολίτες τους.

Πραγματικά όμως κάτι τέτοιο δεν ισχύει με την μηχανή. Καταρχήν να πω κι εγώ ότι συμφωνώ με την άποψη ότι οι οδηγοί μοτοσυκλετών πρέπει να φορούν κράνος. Όμως σε περίπτωση που δεν φοράει κάποιος κράνος πιστεύω ότι δεν πρέπει να του επιβάλλεται πρόστιμο αφού δεν γίνεται επικίνδυνος για κανένα πλην του εαυτού του. Αν ο άλλος θέλει να παίζει τη ζωή του κορώνα γράμματα είναι δικαίωμα του όσο παράλογο κι αν ακούγεται αυτό... Σαφώς και πιστεύω ότι το να ρισκάρει κάποιος τη ζωή του κατ'αυτό τον τρόπο είναι βλακώδες αλλά παρόλα αυτά είναι αναφαίρετο δικαίωμα του....

Δευτέρα 20 Αυγούστου 2007

Οι "Εβραίοι" της Γαλλίας







Η βασιλική της Sacre Coeur















Όπως είχα αναφέρει και σε προηγούμενο post αυτό το καλοκαίρι πήγα διακοπές στο Παρίσι. Πρώτα απ' όλα θέλω να πω ότι η Γαλλία είναι μια φοβερή χώρα με απίστευτη κουλτούρα, ανθρώπους διαποτισμένους με την αίσθηση του ωραίου, με απίστευτη φυσική ομορφιά (ακόμα και στην πόλη του Παρισιού υπάρχει το δάσος της Βουλόνης-που είναι πραγματικό δάσος και όχι άλσος) , με φοβερά αξιοθέατα και πάει λέγοντας...

Όμως δύο πράγματα μου έκαναν αρνητική εντύπωση. Το ένα είναι ότι οι Γάλλοι για κανένα λόγο δεν πρόκειται να μιλούσαν αγγλικά(ακόμα και οι υπάλληλοι του ξενοδοχείου μιλούσαν αποκλειστικά Γαλλικά ακόμα και σε αυτούς που δεν γνώριζαν την γλώσσα). Αλλά αυτό πάει κι έρχεται αφού η κόντρα τους με την Αγγλία είναι εδώ και αιώνες γνωστή. Αναλογικά είναι σαν να έρθει ένας τουρίστας στην Ελλάδα και να θέλει να συννενοηθούμε στα Τουρκικά...

Το άλλο αρνητικό (κατ'εμέ) στοιχείο επιδεικνύει την διαφορά κουλτούρας και αντίληψης πραγμάτων ανάμεσα στον Έλληνα και στον Γάλλο (αν το επεκτείνουμε, ίσως η διαφορά να έγκειται ανάμεσα σε ορθόδοξη και καθολική νοοτροπία). Ένα από τα μνημεία που επισκέφτηκα (και μου έκανε φοβερή εντύπωση με αποτέλεσμα να το επισκεφτώ 2 φορέςκαι αν είχα χρόνο θα το έκανα και τρίτη), ήταν η βασιλική της Sacre Coeur στην Μονμάρτη. Πρόκειται για μία εκκλησία ΑΠΙΣΤΕΥΤΗΣ ομορφιάς. Να φανταστείτε, εγώ που δεν πατάω το πόδι μου στην εκκλησία ήθελα να κάτσω εκεί με τις ώρες... Εκείνο όμως που είδα και ψιλοχοντροέφριξα είναι ότι μέσα στην εκκλησία λειτουργούσαν καταστήματα!!! και δεν μιλάω για τον περίβολο του ναού αλλά μεσα στον χώρο της εκκλησίας. Βέβαια η παρουσία τους (υπήρχαν 2 καταστήματα,όπως μπαίνεις στην αριστερή πτέρυγα του ναού) ήταν αρκετά διακριτική και τα αντικείμενα που πουλούσαν σχετικά με τον χώρο (εικόνες, θυμιατά, θρησκευτικά βιβλία κλπ) αλλά παρόλα αυτά έβλεπες τον κόσμο να μπαίνει σε αυτά να αγοράζει τα πράγματα του και να φεύγει με τις τσαντούλες του!!!

Τουλάχιστον εμείς έχουμε telemarketing για τα βιβλία του ιερομόναχου Παϊσιου...

ΥΓ: Επόμενος στόχος μου είναι να κάνω διακοπές στην περιοχή της Sologne που τόσο από λογοτεχνικά βιβλία που έχω διαβάσει όσο και από μίνι έρευνα στο διαδίκτυο πρέπει να είναι φανταστική...

Κυριακή 19 Αυγούστου 2007

William Blake-The Tiger




Ένα από τα πιο γνωστά ποιήματα του William Blake (από πολλούς θεωρείται ως ο συνεχιστής του John Milton καθώς έχει επηρρεαστεί βαθιά από αυτόν). Απολαύστε το...


Tiger, tiger, burning bright
In the forests of the night,
What immortal hand or eye
Could frame thy fearful symmetry?

In what distant deeps or skies
Burnt the fire of thine eyes?
On what wings dare he aspire?
What the hand dare seize the fire?

And what shoulder and what art
Could twist the sinews of thy heart?
And, when thy heart began to beat,
What dread hand and what dread feet?

What the hammer? what the chain?
In what furnace was thy brain?
What the anvil? what dread grasp
Dare its deadly terrors clasp?

When the stars threw down their spears,
And watered heaven with their tears,
Did He smile His work to see?
Did He who made the lamb make thee?

Tiger, tiger, burning bright
In the forests of the night,
What immortal hand or eye
Dare frame thy fearful symmetry?

Σάββατο 18 Αυγούστου 2007

Ε-ε-εκλογές!!!











Μακράν η πιο γ@μ@τη πολιτική αφίσα ever








Τα-ρατατααααααααα! Πρόωρες εκλογές ανήγγειλε ο πρωθυπουργός... Αν θέλετε την άποψη μου καλά έκανε. Από τη στιγμή που το κράτος πέρασε μία παρατεταμένη περίοδο κρίσης και τέθηκε υπό αμφισβήτηση η ικανότητα διακυβένησης της Ν.Δ τόσο από πολιτική μερίδα, όσο και από μέρος του ελληνικού λαού καλά έκανε ο Κώστας (όχι ο Emporas αλλά ο Καραμανλής) και προκήρυξε τις εκλογές.-

Όμως αυτό σημαίνει ότι σαν Έλληνας πολίτης θα πρέπει να ετοιμαστώ κατάλληλα για τις εκλογές. Τι σημαίνει αυτό?

1. Ότι θα πρέπει να προμηθευτώ μία οθόνη τουλάχιστον 44 ιντσών αφού αλλιώς δεν θα μπορώ να βλέπω ευκρινώς το πλήθος των καλεσμένων (υποψήφιους/ες βουλευτές) στα πάνελς των βραδιών δελτίων ειδήσεων.

2. Ότι θα πρέπει να είμαι πιο προσεκτικός όταν οδηγώ αφού όλες οι κολώνες και τα φανάρια θα έχουν γεμίσει με κομματικές αφίσες.

3. Ότι δεν θα πρέπει να τσιμπήσω και να ψηφίσω κάποιο κόμμα με βάση τα επιδόματα που θα μου δώσει γιατί α) Κάτι τέτοιο δεν πρόκειται να γίνει και β) Επειδή είναι καλύτερο να στέκεσαι στη ζωή με δικές σου δυνάμεις

4. Ότι θα πρέπει να πάρω σκούπα και φαράσι για να σκουπίζω καθημερινά τα κομματικά φυλλάδια από το κατώφλι του σπιτιού μου.

5. Ότι θα πρέπει να αγοράσω ένα sniper και να πετυχαίνω από το μπαλκόνι του σπιτιού μου αυτούς που έρχονται να αφήσουν τα φυλλάδια στο σπίτι μου

6. Ότι θα βαρεθώ να βλέπω τον Κακαουνάκη και τον Τράγκα στα κανάλια

7. Ότι θα πρέπει πάλι να υποστώ αυτό το καρακιτσαριό με τα αγροτικά που φέρουν ντουντούκες και βγαίνουν στον δρόμο για να διαφημίσουν την πραμάτια τους (κάποιον υποψήφιο προφανώς)

8. Ότι σε περίπτωση που βγει το Πασοκ θα δω τα παιδιά του γείτονα να γίνονται δημόσιοι υπάλληλοι (βασικά κάτι τέτοιο θα γίνει σίγουρα και με τη ΝΔ αλλά η περίπτωση στην οποία αναφέρομαι εντάσσεται στην πρώτη κατηγορία) και εγώ σε λίγα χρόνια θα αγωνίζομαι για τον βασικό μισθό

9. Ότι πάλι το ΚΚΕ θα μου κάνει πλύση εγκεφάλου με λέξεις όπως "το μεγάλο κεφάλαιο","ιμπεριαλισμός", "ΝΑΤΟ" και άλλα κλισέ

10. Ότι ο ο Συνασπισμός με αυτά που προκυρήσσει θα βρίσκεται προφανώς σε κάποιο παράλληλο σύμπαν αν όχι σε άλλο γαλαξία

Υ.Γ1 Και επειδή δεν γουστάρω να κοροϊδεύω κανέναν και μου αρέσει να παίζω τον άλλον με ανοιχτά τα χαρτιά μου, στις προηγούμενες εκλογές ψήφισα Ν.Δ και μάλλον αυτό θα κάνω και τώρα.

Υ.Γ2 Όποιος νομίζει ότι με τα παραπάνω έχω σκοπό να κάνω πολιτική προπαγάνδα και να πείσω κάποιον για κάτι είναι τουλάχιστον θερμοκέφαλος και άξιος της μοίρας του

Παρασκευή 17 Αυγούστου 2007

O κανιβαλισμός του Έλληνα οδηγού!



Χθες το πρωί πήγα μια μίνι εκδρομή στο Κιάτο... Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού μου αποκαλύφτηκε σε όλο του το μεγαλείο ο Έλληνας οδηγός... Χαρακτηριστικά και επιγραμματικά θα σας πω αυτά που δεν μου άρεσαν που άλλες φορές με έκαναν να γελάσω και άλλες να προβληματιστώ...
Δεν μου άρεσε:

1. Που πάρα πολύ οδηγοί νόμιζαν ότι ήταν ο Μάϊκ Νάϊτ (ιππότης της ασφάλτου) και καβαλώντας την αριστερή λωρίδα έβγαζαν όλα τα άλογα του αυτοκινήτου τους στην άσφαλτο (που ανά περίπτωση τα άλογα άλλες φορές ήταν ολόκληρο κοπάδι και άλλες 2-3 γαϊδάροι που μουγκάνιζαν λιποψυχισμένα)

2. Που έκαναν το παραπάνω χωρίς να φορούν τουλάχιστον ζώνη ασφαλείας

3. Που τα τελευταία χρόνια έχει εισβάλλει η αμερικάνικη νοοτροπία στην Ελλάδα και αντί ο κόσμος να αγοράζει αυτοκίνητα , αγοράζει τετράτροχα οχήματα που μοιάζουν πιο πολύ με άρμα μάχης (τα ονομάζουν suv αν δεν κάνω λάθος). Σε περίπτωση που ένα τέτοιο όχημα συγκρουστεί με ένα κανονικό αυτοκίνητο ισχύει ο απλός τύπος της διατήρησης της ορμής m1u1=m2u2 για να διαπιστώσει κανείς τι θα γίνει...

4. Που ακόμα και στα διόδια οι οδηγοί κάνουν σφήνες προκειμένου να εξυπηρετηθούν νωρίτερα. Ούτε σε δημόσια υπηρεσία να βρισκόμασταν...

5. Που στην έξοδο της Εθνικής Αθηνών-Κορίνθου προς Πάτρα ενώ υπάρχει μία λωρίδα κυκλοφορίας οι Μαϊκ Νάιτηδες που προανέφερα έρχονται από πίσω σου με το αριστερό φλάς αναμμένο (ωσάν τους έβαλαν νέφτι εις τον πρωκτό) και σε αναγκάζουν να βγεις στην λωρίδα έκτακτης ανάγκης προκειμένου να σε προσπεράσουν (τώρα αν στην λωρίδα έκτακτης ανάγκης βρίσκεται ένα όχημα που έπαθε μηχανική βλάβη και εσύ πας και καρφωθείς πάνω του, αυτό είναι άλλο θέμα)

6. Που οι υπάλληλοι των διοδίων μοιάζουν πολλές φορές με ρομπότ αντί για ανθρώπους (το μυαλό τους με αυτή τη δουλειά πρέπει να έχει γίνει πουρές)

7. Που ο Έλληνας οδηγός νομίζει ότι η χαμηλότερη σκάλα στα φώτα του είναι οι προβολείς

8. Που ενώ κάποιος οδηγός τρέχει με 150 στην εθνική η ξανθιά χαζογκόμενα που κάθεται δίπλα του κάνει ότι μπορεί για να του αποσπάσει την προσοχή

9. Που τα περιπολικά, ασθενοφόρα κλπ πολλές φορές ανάβουν τον φάρο για να γλιτώσουν την κίνηση στην πόλη και όχι επειδή υπάρχει έκτακτη ανάγκη

Αυτά. Αν έχεται να προσθέσετε κάτι κάντε το στα σχόλια

Ο Zappa είπε:

ksexases to ksoano pou thn exei dei basilias tou kosmou kai paei me 50 sthn aristerh. Ton tarifa pou mpainei sth boh8htikh tou anti8etou reymatos gia na prosperasei newforeio tou KTEL, to opoio me th seira tou prosperna proporeyomenh ntalika, enw apo thn allh meria erxetai kapoia amoirh me mini cooper (to eixa dei prin 4-5 xronia stis strofes ths A8hnwn 8essalonikhs ekei ligo prin ton Platamwna kai mou eixe er8ei tarakoulo)
Tarifas na kanei sfhna me 160 sthn attikh odo, stis strofes tou aerodromiou xwris na exei bgalei flas, xwris na blepei oti isws embolisei ton nomotagestato nikolakh pou brisketai mprosta apo dyo proporeyomena amaksia o opoios eks oswn blepei exei kai to dromo eley8ero, kai exei bgalei flas egkairws oti 8a piasei th deksia.
Kai to kalytero. Kyra, pou profanos ta eixe piei, na krataei karotsaki 30 amaksia se olo to mhkos ths attikhs odou...o logos? H kyra frontizei na kobei synexws boltes aristera-deksia se olo to platos tou dromou........

Τετάρτη 15 Αυγούστου 2007

Edgar Alan Poe- The conqueror worm



Πρέπει να ομολογήσω ότι με την ξένη λογοτεχνία δεν ασχολούμαι ιδιαίτερα (ούτε με την ελληνική θα έλεγα). Μέχρι στιγμής ο μόνος ξένος λογοτέχνης που με είχε εντυπωσιάσει και θεωρούσα(και ακόμα τον θεωρώ) τον αγαπημένο μου ήταν ο Τζον Μίλτον με το έργο του "Paradise Lost"(Και το συνιστώ ανεπιφύλακτα σε όσους δεν θα τους κουράσει η αρχαϊζουσα αγγλική΄-μπορώ να σας το δώσω-το έχω σε pdf). Προς μεγάλη μου έκπληξη ανακάλυψα άλλον ένα που με συγκλόνισε ο τρόπος γραφής του, τον Έντγκαρ Αλαν Πόε. Παρακάτω σας αναπαράγω το ποίημα του "The conqueror worm" ένα ποίημα αφιερωμένο στη θνησιμότητα του ανθρώπου, ένα ποίημα που δημιουργεί ατμόσφαιρα γοτθικού τρόμου, ένα ποίημα που τουλάχιστον εμένα με παρέπεμψε στο "ματαιότης ματαιοτήτων, τα πάντα ματαιότης"... Ελπίζω να γνωρίζετε αγγλικά. Θα μπορούσα να σας μεταφράσω το ποίημα αλλά τότε θα έχανε σίγουρα κάτι από το μέτρο του...

Lo! 'tis a gala night
Within the lonesome latter years!
An angel throng, bewinged, bedlight
In veils, and drowned in tears,
Sit in a theatre, to see
A play of hopes and fears,
While the orchestra breathes fitfully
The music of the spheres.

Mimes, in the form of God on high
Mutter and mumble low,
And hither and thither fly;
Mere puppets they, who come and go
At bidding of vast formless things
That shift the scenery to and fro,
Flapping from out their condor wings
Invisible woe!

That motley drama!--oh, be sure
It shall not be forgot!
With its Phantom chased for evermore,

By a crowd that seize it not,
Through a circle that ever returneth in
To the self-same spot;
And much of Madness, and more of Sin
And Horror, the soul of the plot!

But see, amid the mimic rout
A crawling shape intrude!
A blood-red thing that writhes from out
The scenic solitude!

It writhes!--it writhes!--with mortal pangs
The mimes become its food,
And the seraphs sob at vermin fangs
In human gore imbued.

Out--out are the lights--out all!
And over each quivering form,
The curtain a funeral pall,
Comes down with the rush of a storm---
And the angels, all pallid and wan,
Uprising, unveiling, affirm
That the play is the trajedy, "Man,"
And its hero, the conqueror Worm.

Τρίτη 14 Αυγούστου 2007

Αγρονόμοι (κι άλλοι επαγγελματίες ξυσταρχιδιστές) για φύλαξη πρασίνου



Καλησπέρα σας και καλώς σας βρήκα,

Με συγκίνηση διάβασα το άρθρο τις σημερινής Ναυτεμπορικής με τίτλο "
"Παρουσία του Β. Πολύδωρα η ορκωμοσία 42 Αγροφυλάκων"
" όπου ήταν παρών ο αγαπημένος μας και πλέον εθνικός σταρ, Υπουργός Δημόσιας τάξης Byroum Polydorum ή αλλιώς όπως είναι και το nick του στο e-bay "Lord Byron".

Επιτέλους ελληνικέ λαέ!!! Κοιμήσου ήσυχος!!! Τώρα που δεν έμεινε τίποτα άλλο να καεί έγινε η πρόσληψη των αγρονόμων...

Στο ίδιο άρθρο διαβάζουμε ότι οι αγροφύλακες θα παρακολουθήσουν σπουδές διάρκειας 3 εβδομάδων. Δικό μου σχόλιο προς όποιους χρησιμοποίησαν την λέξη "σπουδές": Ρε νούμερα γαμώ την τρέλα μου, ρε ιερόσυλοι βιαστές των ελληνικών λέξεων και υποτιμητές της ανθρώπινης νοημοσύνης ποιον νομίζετε ότι κοροϊδεύετε ρε όρνια? Ανοίξατε έστω και ένα λεξικό πριν χρησιμοποιήσετε αυτή την λέξη κατακρεουργοί των εννοιών? Ε λοιπόν το έκανα εγώ για εσάς... Σπουδές κύριοι σύμφωνα με το πιο απλό λεξικό που μπορεί να βρει κανείς online είναι ". η συστηματική και μεθοδική μελέτη μιας επιστήμης, στα πλαίσια συνήθ. της ανώτερης ή ανώτατης εκπαιδευτικής βαθμίδας". Αυτό είναι κύριοι σπουδές... Γιατί δεν μπορούμε να τα ισοπεδώνουμε όλα σε αυτόν τον τόπο και τα σεμινάρια των τριών εβδομάδων να τα ονομάζουμε "σπουδές". Αν η "Ανωτάτη Αγρονομική" απαιτούσε σπουδές θα υπήρχε και ανάλογη σχολή για να την δηλώνουν στο μηχανογραφικό τους οι τελειόφοιτοι λυκείου...



Εντωμεταξύ η ηλικία των προσληφθέντων κυμαίνεται από 36 μέχρι 49. Για σου ρε Ελλαδάρα που στέλνεις τα περήφανα νιάτα σου στα βουνά σαν άλλους Κίτσους Τζαβέλες...

Απ'ότι με πληροφόρησαν οι υποχθόνιοι συνεργάτες μου στις 20ήμερες "σπουδές" των αγρονόμων θα συμπεριλαβάνονται οι εξής θεματικές ενότητες:

1. 1000+1 τρόποι για να ξύνετε τα καμπανέλια σας με την τσουγκράνα (Οι διδάσκοντες σε αυτό το μάθημα θα είναι υπάλληλοι του ΙΚΑ του ΟΤΕ και άλλων δημόσιων υπηρεσιών)

2. Χέζε ψηλά κι αγνάντευε στους αγρούς

3. Μέθοδοι φύλαξης ανύπαρκτης βλάστησης

ενώ τα μαθήματα θα συνοδεύονται και από σύγχρονο οπτικοακουστικό υλικό όπως το σίριαλ "Το μικρό σπίτι στο λιβάδι" και το τραγούδι της εθνικής μας αοιδού Αντζελας Δημητρίου "Μαργαρίτα"

Παράλληλα στο σημερινό άρθρο των νέων με τίτλο ""Ορκίζονται άρον άρον με δανεικές στολές η επιτυχούσα στον διαγωνισμό του 1993 Ειρήνη Ψαρογιάννη δηλώνει: "Δεν είναι μια απλή δουλειά στο Δημόσιο... Απ΄ αυτήν εξαρτάται η ζωή του πλανήτη μας".

Πραγματικά η κοπέλα μπήκε στο νόημα του δημοσιουπαλληλισμού. Τύφλα να' χει η Greenpeace και η WWF... Οι σούπερ αγρονόμοι, οι σερίφηδες της ελληνικής χλωρίδας θα μας σώσουν!!!

Κλείνοντας έναν έχω να πω: Να μου ζήσεις Ελλάδα με το όνειρο του δημοσιουπαλληλισμού, τους ανίκανους ηγέτες σου, και τον τριαντάρη ντελιβερά πίτσας που ζει ακόμα με την μάνα του και τα απογεύματα βλέπει Ψάλτη στο Alter πίνοντας φραπέ...

Αει σιχτιρ πια!

Δευτέρα 13 Αυγούστου 2007

Πρωτοβουλία κατά των καταπατητών!



Καλημέρα σε όλους...

Οι φωτιές μπορεί να σταμάτησαν και να μην πουλάνε πλέον σε εφημερίδες και τηλεοπτικούς σταθμούς αλλά προσωπικά συνέχισα να αναρωτιέμαι για ποιο λόγο κάποιοι άνθρωποι επιθυμούν την καταστροφή των δασών. Κάποιος θα πει, "μα για να κτίσουν παράνομα φυσικά.." Συμφωνώ, αυτό το ξέρουν και οι πέτρες... Αλλά το θέμα είναι ο μηχανισμός που λειτουργεί αυτό το πράγμα..., δηλαδή πως φτάνουμε στο σημείο ένας καταπατητής να κτίσει σε ένα κομμάτι γης που δεν είναι δικό του...

Έκανα μία μίνι έρευνα (ε ναι λοιπόν, δεν χρειάζεται να σε λένε Ευαγγελάτο για να ψάχνεις κάποια πράγματα σε αυτόν τον τόπο) και τα αποτελέσματά της είναι κάπως έτσι(μπορεί αυτά που θα πω να είναι βαρετά για κάποιους γιατί τα γνωρίζουν ήδη...). Πριν και από μερικά χρόνια στην περιοχή που μένω ζούσε ένας παππούς (ο οποίος δυστυχώς έφυγε από την ζωή πριν από λίγα χρόνια) για τον οποίο ήξεραν όλοι ότι ήταν μεγάλος καταπατητής και μέσω της καταπάτησης είχε κάνει μεγάλη περιουσία (και από αυτή την περιουσία ζούνε τα παιδιά του και τα εγγόνια του μέχρι σήμερα.) Ανοίγοντας έναν τοπογραφικό χάρτη (παλιό τοπογραφικό χάρτη) της περιοχής που μένω και αφού πρώτα εντόπισα το οικόπεδο στο οποίο είναι κτισμένο το σπίτι που μένω για να έχω ένα σημείο προσανατολισμού είδα τα εξής. Στις νόμιμες εκτάσεις ο χάρτης έγραφε π.χ "ιδιοκτησία κ.Παπαδόπουλου" ενώ στις εκτάσεις που ήταν καταπατημένες έγραφε "υπό κατοχή κ. Λαμογιάννη".

Τι σημαίνει ο όρος "υπο κατοχή"?

Πολύ απλά σημαίνει το εξής. Ότι βρίσκω μία έκταση εκτός σχεδίου πόλεως, που δεν ανήκει σε κανένα, την περιφράζω και τοποθετώ μέσα σε αυτή κάποια αντικείμενα δικά μου (πχ δύο-τρία φτιάρια, ή φυτεύω λαχανικά, ή βάζω ένα τροχόσπιτο, κάτι δικής μου ιδιοκτησίας εν πάσει περιπτώσει...). Στη συνέχεια αν περάσουν 20 χρόνια χωρίς να υπάρξει κάποιος διεκδικητής των εδαφών, αυτά μπαίνουν στο σχέδιο πόλεως και γίνονται αυτόματα δικά μου.

Αυτό ισχύει και στην περίπτωση όπου ένα οικόπεδο είναι νόμιμη ιδιοκτησία κάποιου. Δηλαδή αν εγώ έχω ένα οικόπεδο στην Άνω Αετοραχούλα Πίνδου αλλά για κάποιο λόγο δεν το εχω υπό την εποπτεία μου (πχ είμαι μετανάστης στις ΗΠΑ ή μενω σε απομακρυνσμένη περιοχή της Ελλάδας).Τότε αν κάποιος καταπατητής κάνει αυτά που προανέφερα και εγώ δεν πάρω χαμπάρι τίποτα τότε το οικόπεδο μου θα κάνει φτερά...

Το θέμα είναι μέχρι που θα πάει αυτή η κατάσταση και τι μπορούμε να κάνουμε εμείς σαν πολίτες. Γιατί προσωπικά πέρα απο αυτά που λέμε για την καταστροφή του περιβάλλοντος κλπ, δεν μπορώ να δεχτώ ότι εγώ θα "λιώνω" 20 και πλέον χρόνια στα θρανία για σχολείο, πανεπιστήμιο, μεταπτυχιακό κλπ προκειμένου να βρω μια καλή δουλειά και κάποιοι άλλοι μέσα σε 20 χρόνια να βγάζουν τρελά λεφτά (και μιλάμε για ΤΡΕΛΑ ΛΕΦΤΑ) από καταπατήσεις περιφράζοντας μόνο μία έκταση και περιμένοντας για 20 χρόνια το Jack Daniels να ωριμάσει πετώντας φελλούς στο βαρέλι...

Αυτό που σκεφτόμουν είναι σε κάθε δήμο της Αττικής αλλά και σε όλη την Ελλάδα να δημιουργηθούν ομάδες ενεργών πολιτών-εθελοντών (ίσως πιο μετά να πάρουν και την νόμιμη μορφή συλλόγων) που να καταγγέλουν τέτοιου είδους περιστατικά στην πολεοδομία και οποιαδήποτε άλλη υπηρεσία.

Τώρα θα ήθελα σχόλια επί του θέματος και από άλλους bloggers (και ειδικότερα από την ροδιά που είναι ιδιαίτερα σχετική με αυτόν τον τομέα) προκειμένου να μου πει αν στις διαπιστώσεις μου από την μίνι έρευνα έχω κάνει κάπου λάθος και κατά πόσο η ιδέα της δημιουργίας τέτοιων εθελοντικών ομάδων θα είχε αποτέλεσμα.

Γιατί όταν κάποια στιγμή στο μακρινό μέλλον κάνω οικογένεια θα θέλω να μαθαίνω στα παιδιά μου ότι για να έχεις μια καλή ζωή θα πρέπει να κοπιάζεις και να δημιουργείς και όχι να κλέβεις το κράτος και τους συμπολίτες σου...

Ευχαριστώ (Ροδιά αναμένω με αγωνία τον σχολιασμό σου...).

Παρασκευή 10 Αυγούστου 2007

Blogoγονία



"Εν αρχή ήτο το blog

και το blog ήτο παρά του ανθρώπου,

και ο άνθρωπος ήτο το blog

Πάντα δι' αυτού έγειναν,

και χωρίς αυτού δεν έγεινεν ουδέ εν, το οποίον έγεινεν..."













Ίσως σε πολλά χρόνια από σήμερα να λέγεται κάπως έτσι η ιστορία του ανθρώπου και των blogs...

Ο άνθρωπος από την αρχή και κατά την διάρκεια της σύντομης ιστορίας του ήταν ένα ων κοινωνικό. Στην αρχή για να επικοινωνεί ζωγράφιζε σε σπηλιές, έπειτα σκάλισε πάνω σε βράχους, στην συνέχεια πάνω σε πήλινες πλάκες, έγραψε σε περγαμηνή, μετά σε πάπυρο, σε χαρτί για να φτάσουμε στην σύγχρονη τυπογραφία που διατηρεί τα βασικά χαρακτηριστικά που είχε κατά την διάρκεια της πρώιμης Βιομηχανικής Επανάστασης...

Παρόλα αυτά διαπιστώνουμε μια τάση, ολοένα και περισσότερος κόσμος να καταφεύγει στην ηλεκτρονική επικοινωνία (υπολογιστές, τηλεόραση και όλα τα ηλεκτρονικά κατασκευάσματα του σατανά) και να την προτιμά σε σχέση με την τυπογραφία και τις άλλες μορφές επικοινωνίας.

Γιατί όμως?

Πολύ απλά γιατι η κοινωνία εξελίσσεται με ολοένα και πιο γρήγορους ρυθμούς τους οποίους κάθε μη ηλεκτρονικό μέσο επικοινωνίας αργά ή γρήγορα δεν θα δύναται να ακολουθήσει. Δηλαδή, ο μέσος παγκόσμιος πολίτης προτιμά να ανοίξει την τηλεόραση του το πρωί και να δεί με συντομία τα νέα της ημέρας από ένα τηλεοπτικό μαγκαζίνο παρά να πάει να στηθεί έξω από το περίπτερο και να κοιτάζει τα εξώφυλλα των εφημερίδων. Και αυτό γιατί δεν έχει διαθέσιμο ελεύθερο χρόνο στη ζωή του (γιατί ως γνωστόν στην σύγχρονη κοινωνία ο χρόνος είναι χρήμα)

Όμως όπως κάθε κάθε εφημερίδα έχει έναν ιδιοκτήτη, ο οποίος με την σειρά του πρόσκειται σε κάποιο κόμμα με αποτέλεσμα η αντικειμενική ενημέρωση να είναι τόσο υπαρκτή όσο και η φεράρι που έχω, έτσι γίνεται αναλογικά και με τα τηλεοπτικά κανάλια. Γιατί γίνεται αυτό? Πολύ απλά γιατί μεγάλη εξουσία (εφημερίδα, τηλεοπτικός σταθμός) δίνεται σε ένα άτομο ή σε μικρή μερίδα ατόμων (εκδότης κλπ).

Εδώ έρχονται τα blogs. Για πρώτη φορά στην σύγχρονη ιστορία (τουλάχιστον της Ελλάδας) δίνονται τα μέσα στον απλό πολίτη να ενημερώνει και να ενημερώνεται, να εκφράζεται, να αλληλεπιδρά με τους συμπολίτες του και να σχηματίζει άποψη αντί να δέχεται αμάσητα μία κατασκευασμένη. Τα blogs πέρα από έναν χώρο που ο καθένας γράφει το μακρύ του και το κοντό του θα είναι ο χώρος όπου θα συντελεστεί (βραχυπρόθεσμα ή μακροπρόθεσμα) η κοινωνική αφύπνιση και η νοητική και πνευματική έγερση του καθένα μας. Αφού το σχολείο, η οικογένεια και το Κράτος υπολειτουργούν ως θεσμοί στις μέρες μας δεν βρίσκω κάτι άλλο εκτός από τα blogs (ηλεκτρονική ανεξάρτητη και αυτόνομη οντότητα) και τον αθλητισμό ως διέξοδο που θα βοηθήσει την άνοδο του ανθρώπου και κατά συνέπεια της κοινωνίας.

Όμως κάτι το τόσο πολύτιμο θα πρέπει να διαφυλαχθεί γιατί αργά ή γρήγορα η δύναμη του θα γίνει αντιληπτή και τότε κάποιοι θα προσπαθήσουν να το περιορίσουν. Μακάρι να βγω ψεύτης...

Πέμπτη 9 Αυγούστου 2007

Ελληνικά Ταχυδρομεία εν έτει 2007

Όσο και να αναλύουμε την πολιτική επικαιρότητα (βλέπε the spectacular Emporas) τίποτα δεν σκιαγραφεί καλύτερα την ελληνική πραγματικότητα από τις απλές καθημερινές εμπειρίες των Ελλήνων πολιτών...

Μια εμπειρία όπως και αυτή που είχα πριν από δύο ώρες στο Ταχυδρομείο στην πλατεία δασκάλας στο Ίλιον. Δεν πρόκειται για κάτι το εξωπραγματικό αλλά πραγματικά δεν ξέρω αν πρέπει να γελάσω ή να κλάψω όταν συμβαίνουν γεγονότα όπως το ακόλουθο.

Ξεκίνησα σήμερα το πρωί για το εν λόγω ταχυδρομείο, αφού ήθελα να στείλω στην κοπέλα μου στην Κόρινθο ένα CD το οποίο περιείχε πρόσφατες φωτογραφίες από τις διακοπές μας στο Παρίσι και ανυπομονούσε να τις δει. Μπαίνοντας στο ταχυδρομείο η εικόνα που αντίκρυσα ήταν λες και ήταν βγαλμένη από το ΑΜΑΝ. 2 υπάλληλοι θηλυκού γένους που η μία έδειχνε βίντεο από το κινητό της στην άλλη και ένας διευθυντής (τουλάχιστον έτσι φάνηκε σε εμένα) για τον οποίο δεν νομίζω ότι υπήρχε κάτι να διευθύνει. Περιττό να σας πω ότι δεν υπήρχε κανένας πελάτης εκείνη την στιγμή στο ταχυδρομείο και ότι οι εκεί εργαζόμενοι είχαν μπερδέψει το air condition με την κατάψυξη του σπιτιού τους. Χαρούμενος που δεν υπήρχε πελατία κατευθύνομαι προς τη μία από της δύο υπαλλλήλους ('οχι αυτή με το κινητό, την άλλη).

- "Τι θα θέλατε?" με ρωτάει
-"Ένα φάκελο για να βάλω αυτό το CD και να το στείλω"

και τότε η υπάλληλος με πληροφορεί πως δεν είχαν φάκελο στο ταχυδρομείο!!! Και μάλιστα όχι μόνο το μέγεθος που έψαχνα για να βαλω το CD αλλά και τα περισσότερα από τα άλλα μεγέθη!!!

Οπότε η ανεκδιήγητη υπάλληλος με στέλνει να αγοράσω φάκελο σε ένα βιβλιοπωλείο κοντά στο δημαρχείο(10 με 15 λεπτά περπάτημα). Αλλά η πεμπτουσία της όλης υπόθεσης είναι η ατάκα που μου πέταξε η υπάλληλος του ταχυδρομείου καθώς έβγαινα από το κατάστημα. Η μικρή θεά, κλασσική αρχετυπική Ελληνίδα δημόσια υπάλληλος μου λέει και με στέλνει αδιάβαστο.

-¨Και που 'σαι πάρε τον φάκελο με τις φουσκάλες, είναι καλύτερος¨





Έστειλα και το ακόλουθο mail στα κεντρικά γραφεία των ΕΛΤΑ στο Τμήμα εξυπηρέτησης πελατών...(Για να δούμε θα απαντήσει κανείς?)

Καλησπέρα σας,

Χθες το πρωί στις 8 του μήνα θέλησα να ταχυδρομήσω ένα αντικείμενο απο το υποκατάστημα των ΕΛΤΑ στην Πλατεία Δασκάλας στο Ίλιον. Με δυσαρέσκεια ενημερώθηκα από την υπάλληλο ότι το υποκατάστημα δεν διέθετε φάκελο. Όχι μόνο του συγκεκριμμένου μεγέθους αλλά και των άλλων. Συνεπώς με έστειλε σε ένα βιβλιοπωλείο κοντά στο δημαρχείο προκειμένου να προμηθευτώ έναν. Το δημαρχείο απέχει 10 με 15 λεπτά με τα πόδια από το υποκατάστημα. Νομίζω πως ένα κατάστημα των Ελτά αν μη τι άλλο πρέπει τουλάχιστον να διαθέτει φακέλους ανά πάσα ώρα και στιγμή. Και πιστέψτε με δεν είμαι τεμπέλης και το κάνω θέμα που περπάτησα 20 λεπτά αλλά στην θέση που θα μπορούσε κάλλιστα να βρίσκεται κάποιος ηλικιωμένος που το 20 λεπτο περπάτημα σε υψηλή θερμοκρασία να του φαίνεται μαρτύριο. Εν πάσει περιπτώσει για να πειστώ ότι η διαμαρτυρία δεν πήγε χαμένη ας μου στείλει κάποιος υπάλληλος ένα email που να με ενημερώνει ότι κάποιος αρμόδιος σε αυτόν τον τόπο διάβασε αυτό το mail.

Ευχαριστώ