Σάββατο 18 Αυγούστου 2007

Ε-ε-εκλογές!!!











Μακράν η πιο γ@μ@τη πολιτική αφίσα ever








Τα-ρατατααααααααα! Πρόωρες εκλογές ανήγγειλε ο πρωθυπουργός... Αν θέλετε την άποψη μου καλά έκανε. Από τη στιγμή που το κράτος πέρασε μία παρατεταμένη περίοδο κρίσης και τέθηκε υπό αμφισβήτηση η ικανότητα διακυβένησης της Ν.Δ τόσο από πολιτική μερίδα, όσο και από μέρος του ελληνικού λαού καλά έκανε ο Κώστας (όχι ο Emporas αλλά ο Καραμανλής) και προκήρυξε τις εκλογές.-

Όμως αυτό σημαίνει ότι σαν Έλληνας πολίτης θα πρέπει να ετοιμαστώ κατάλληλα για τις εκλογές. Τι σημαίνει αυτό?

1. Ότι θα πρέπει να προμηθευτώ μία οθόνη τουλάχιστον 44 ιντσών αφού αλλιώς δεν θα μπορώ να βλέπω ευκρινώς το πλήθος των καλεσμένων (υποψήφιους/ες βουλευτές) στα πάνελς των βραδιών δελτίων ειδήσεων.

2. Ότι θα πρέπει να είμαι πιο προσεκτικός όταν οδηγώ αφού όλες οι κολώνες και τα φανάρια θα έχουν γεμίσει με κομματικές αφίσες.

3. Ότι δεν θα πρέπει να τσιμπήσω και να ψηφίσω κάποιο κόμμα με βάση τα επιδόματα που θα μου δώσει γιατί α) Κάτι τέτοιο δεν πρόκειται να γίνει και β) Επειδή είναι καλύτερο να στέκεσαι στη ζωή με δικές σου δυνάμεις

4. Ότι θα πρέπει να πάρω σκούπα και φαράσι για να σκουπίζω καθημερινά τα κομματικά φυλλάδια από το κατώφλι του σπιτιού μου.

5. Ότι θα πρέπει να αγοράσω ένα sniper και να πετυχαίνω από το μπαλκόνι του σπιτιού μου αυτούς που έρχονται να αφήσουν τα φυλλάδια στο σπίτι μου

6. Ότι θα βαρεθώ να βλέπω τον Κακαουνάκη και τον Τράγκα στα κανάλια

7. Ότι θα πρέπει πάλι να υποστώ αυτό το καρακιτσαριό με τα αγροτικά που φέρουν ντουντούκες και βγαίνουν στον δρόμο για να διαφημίσουν την πραμάτια τους (κάποιον υποψήφιο προφανώς)

8. Ότι σε περίπτωση που βγει το Πασοκ θα δω τα παιδιά του γείτονα να γίνονται δημόσιοι υπάλληλοι (βασικά κάτι τέτοιο θα γίνει σίγουρα και με τη ΝΔ αλλά η περίπτωση στην οποία αναφέρομαι εντάσσεται στην πρώτη κατηγορία) και εγώ σε λίγα χρόνια θα αγωνίζομαι για τον βασικό μισθό

9. Ότι πάλι το ΚΚΕ θα μου κάνει πλύση εγκεφάλου με λέξεις όπως "το μεγάλο κεφάλαιο","ιμπεριαλισμός", "ΝΑΤΟ" και άλλα κλισέ

10. Ότι ο ο Συνασπισμός με αυτά που προκυρήσσει θα βρίσκεται προφανώς σε κάποιο παράλληλο σύμπαν αν όχι σε άλλο γαλαξία

Υ.Γ1 Και επειδή δεν γουστάρω να κοροϊδεύω κανέναν και μου αρέσει να παίζω τον άλλον με ανοιχτά τα χαρτιά μου, στις προηγούμενες εκλογές ψήφισα Ν.Δ και μάλλον αυτό θα κάνω και τώρα.

Υ.Γ2 Όποιος νομίζει ότι με τα παραπάνω έχω σκοπό να κάνω πολιτική προπαγάνδα και να πείσω κάποιον για κάτι είναι τουλάχιστον θερμοκέφαλος και άξιος της μοίρας του

2 σχόλια:

Rodia είπε...

Επιτέλους! Ενας αληθινός ΕΛλην και όχι γιαλαντζή, στυλ παιδοβουβαλέ ή ταβανοσκουπέ. Να χαρούν και τα ματάκια μας ντε!:-))

ninemos είπε...

Και να φανταστείς ότι η αφίσα είναι προ αρκετών ετών. Δεν είχαν καν βγει οι 300 στο σινεμά τότε. Μπροστά από την εποχή του ο Βεργής...