Πέμπτη, 9 Αυγούστου 2007

Ελληνικά Ταχυδρομεία εν έτει 2007

Όσο και να αναλύουμε την πολιτική επικαιρότητα (βλέπε the spectacular Emporas) τίποτα δεν σκιαγραφεί καλύτερα την ελληνική πραγματικότητα από τις απλές καθημερινές εμπειρίες των Ελλήνων πολιτών...

Μια εμπειρία όπως και αυτή που είχα πριν από δύο ώρες στο Ταχυδρομείο στην πλατεία δασκάλας στο Ίλιον. Δεν πρόκειται για κάτι το εξωπραγματικό αλλά πραγματικά δεν ξέρω αν πρέπει να γελάσω ή να κλάψω όταν συμβαίνουν γεγονότα όπως το ακόλουθο.

Ξεκίνησα σήμερα το πρωί για το εν λόγω ταχυδρομείο, αφού ήθελα να στείλω στην κοπέλα μου στην Κόρινθο ένα CD το οποίο περιείχε πρόσφατες φωτογραφίες από τις διακοπές μας στο Παρίσι και ανυπομονούσε να τις δει. Μπαίνοντας στο ταχυδρομείο η εικόνα που αντίκρυσα ήταν λες και ήταν βγαλμένη από το ΑΜΑΝ. 2 υπάλληλοι θηλυκού γένους που η μία έδειχνε βίντεο από το κινητό της στην άλλη και ένας διευθυντής (τουλάχιστον έτσι φάνηκε σε εμένα) για τον οποίο δεν νομίζω ότι υπήρχε κάτι να διευθύνει. Περιττό να σας πω ότι δεν υπήρχε κανένας πελάτης εκείνη την στιγμή στο ταχυδρομείο και ότι οι εκεί εργαζόμενοι είχαν μπερδέψει το air condition με την κατάψυξη του σπιτιού τους. Χαρούμενος που δεν υπήρχε πελατία κατευθύνομαι προς τη μία από της δύο υπαλλλήλους ('οχι αυτή με το κινητό, την άλλη).

- "Τι θα θέλατε?" με ρωτάει
-"Ένα φάκελο για να βάλω αυτό το CD και να το στείλω"

και τότε η υπάλληλος με πληροφορεί πως δεν είχαν φάκελο στο ταχυδρομείο!!! Και μάλιστα όχι μόνο το μέγεθος που έψαχνα για να βαλω το CD αλλά και τα περισσότερα από τα άλλα μεγέθη!!!

Οπότε η ανεκδιήγητη υπάλληλος με στέλνει να αγοράσω φάκελο σε ένα βιβλιοπωλείο κοντά στο δημαρχείο(10 με 15 λεπτά περπάτημα). Αλλά η πεμπτουσία της όλης υπόθεσης είναι η ατάκα που μου πέταξε η υπάλληλος του ταχυδρομείου καθώς έβγαινα από το κατάστημα. Η μικρή θεά, κλασσική αρχετυπική Ελληνίδα δημόσια υπάλληλος μου λέει και με στέλνει αδιάβαστο.

-¨Και που 'σαι πάρε τον φάκελο με τις φουσκάλες, είναι καλύτερος¨





Έστειλα και το ακόλουθο mail στα κεντρικά γραφεία των ΕΛΤΑ στο Τμήμα εξυπηρέτησης πελατών...(Για να δούμε θα απαντήσει κανείς?)

Καλησπέρα σας,

Χθες το πρωί στις 8 του μήνα θέλησα να ταχυδρομήσω ένα αντικείμενο απο το υποκατάστημα των ΕΛΤΑ στην Πλατεία Δασκάλας στο Ίλιον. Με δυσαρέσκεια ενημερώθηκα από την υπάλληλο ότι το υποκατάστημα δεν διέθετε φάκελο. Όχι μόνο του συγκεκριμμένου μεγέθους αλλά και των άλλων. Συνεπώς με έστειλε σε ένα βιβλιοπωλείο κοντά στο δημαρχείο προκειμένου να προμηθευτώ έναν. Το δημαρχείο απέχει 10 με 15 λεπτά με τα πόδια από το υποκατάστημα. Νομίζω πως ένα κατάστημα των Ελτά αν μη τι άλλο πρέπει τουλάχιστον να διαθέτει φακέλους ανά πάσα ώρα και στιγμή. Και πιστέψτε με δεν είμαι τεμπέλης και το κάνω θέμα που περπάτησα 20 λεπτά αλλά στην θέση που θα μπορούσε κάλλιστα να βρίσκεται κάποιος ηλικιωμένος που το 20 λεπτο περπάτημα σε υψηλή θερμοκρασία να του φαίνεται μαρτύριο. Εν πάσει περιπτώσει για να πειστώ ότι η διαμαρτυρία δεν πήγε χαμένη ας μου στείλει κάποιος υπάλληλος ένα email που να με ενημερώνει ότι κάποιος αρμόδιος σε αυτόν τον τόπο διάβασε αυτό το mail.

Ευχαριστώ

5 σχόλια:

Rodia είπε...

Ωραία εμπειρία, μα την αλήθεια!
Αντίθετα, στο κατάστημα των δεμάτων, κάπου χαμηλά στη Μητροπόλεως, έχουν από όλους τους τύπους φακέλων και κουτιων με μικρή χρέωση, καθώς επίσης διαθέτουν (δωρεάν φυσικά) σπάγγο, ταινία κολλητική, κοπίδια, ψαλίδια, κλπ κλπ, ό,τι χρειάζεται ο πελάτης για να σιάξει σωστά ένα δέμα μικρό ή μεγάλο.
Πέφτει λίγο μακριά θα πεις...

..επίσης, και σε άλλες γειτονιές τα ταχυδρομεία λειτουργούν ά-ψο-γα. Τί στο καλό μπορεί να συμβαίνει; Δεν επικοινωνούν μεταξύ τους οι υπηρεσίες του ίδιου τομέα;..

Ισως να ήταν χρήσιμο, για μας, τους υπόλοιπους πολίτες δλδ, να έκανες μια μικρή αναφορά για το θέμα αυτό.. ένα γραμματάκι στα κεντρικά.. Ισως πάλι να είναι αρκετό που το ανέβασες στο μπλογκ.

:-) μπορεί να το αναπαράγουμε...

emporas είπε...

Χεχε έχει και χιούμορ η υπάλληλος.

Έπρεπε να την ρωτήσεις πότε θα έχουν για να αγοράσεις ένα. Αν ήταν δυνατόν να πέρναγες την επόμενη μέρα για παράδειγμα. Έτσι απλά για να τους σπάσεις τα νεύρα.

ninemos είπε...

Έστειλα το ακόλουθο mail στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών των ΕΛΤΑ. Ας ελπίσουμε ότι κάποιος θα κάνει το αυτονόητο (δηλαδή θα με εξυπηρετήσει(lol))





Καλησπέρα σας,

Χθες το πρωί στις 8 του μήνα θέλησα να ταχυδρομήσω ένα αντικείμενο απο το υποκατάστημα των ΕΛΤΑ στην Πλατεία Δασκάλας στο Ίλιον. Με δυσαρέσκεια ενημερώθηκα από την υπάλληλο ότι το υποκατάστημα δεν διέθετε φάκελο. Όχι μόνο του συγκεκριμμένου μεγέθους αλλά και των άλλων. Συνεπώς με έστειλε σε ένα βιβλιοπωλείο κοντά στο δημαρχείο προκειμένου να προμηθευτώ έναν. Το δημαρχείο απέχει 10 με 15 λεπτά με τα πόδια από το υποκατάστημα. Νομίζω πως ένα κατάστημα των Ελτά αν μη τι άλλο πρέπει τουλάχιστον να διαθέτει φακέλους ανά πάσα ώρα και στιγμή. Και πιστέψτε με δεν είμαι τεμπέλης και το κάνω θέμα που περπάτησα 20 λεπτά αλλά στην θέση που θα μπορούσε κάλλιστα να βρίσκεται κάποιος ηλικιωμένος που το 20 λεπτο περπάτημα σε υψηλή θερμοκρασία να του φαίνεται μαρτύριο. Εν πάσει περιπτώσει για να πειστώ ότι η διαμαρτυρία δεν πήγε χαμένη ας μου στείλει κάποιος υπάλληλος ένα email που να με ενημερώνει ότι κάποιος αρμόδιος σε αυτόν τον τόπο διάβασε αυτό το mail.

Ευχαριστώ

emporas είπε...

Ωραίος που έστειλες το email. Τώρα που το καλοσκέφτομαι μου φαίνεται πως γράφεται "ταχυδρομεία" και όχι "ταχυδρομία"

ninemos είπε...

lol. δίκαιο έχεις. έφτιαξα δικό μου άθλημα. Όπως λέμε ποδηλατοδρομία, ιπποδρομία κλπ. Ε εγώ έφτιαξα την ταχυδρομία...